loading...

جي تي اي 98

دانلود نرم افزار كرك شده zmodeler

آخرین ارسال های انجمن
Mostafa بازدید : 12786 دوشنبه 27 آبان 1392 زمان : 17:36 نظرات (11)

 با استفاده ازاين  نرم افزار كه همه طراحان بازي اين را مي شناسند مي توانيد براي بازي جي تي اي خود ماشين يا هر چيز ديگري طراحي كنيد ولي كار هركس نيست و بايد آموزش استفاده از اين نرم افزار رو بلد باشيد كه آموزش اين نرم افزار در قسمت آموزش هاي سايت قرار دارد ميتونيد دانلود كنيد.

دانلود در ادامه مطلب

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط roham در تاریخ 1397/11/07 و 14:34 دقیقه ارسال شده است

سلام من با هر دو نسخه رفتم ارور میده باز نمیکنه
میشه زود جواب بدید

این نظر توسط اریا در تاریخ 1396/11/05 و 18:12 دقیقه ارسال شده است

اموزش نداره رسیدگی بشه
پاسخ : http://www.gta98.ir/post/121

این نظر توسط matin در تاریخ 1396/06/28 و 12:09 دقیقه ارسال شده است

سلام من دو تا نسخه اش رو دانلود کردم ولی جفتش ارور me ده لطفا کمک کنید ممنون

این نظر توسط rizvan در تاریخ 1396/05/29 و 13:56 دقیقه ارسال شده است

چرا نرم افزار باز نمیشه؟
اکسترکت کردم روی دسکتاپ بعد که میزنم روی ایکون اررو میده!!!!!!
پاسخ : نسخه انگلیسی رو گذاشتم واسه دانلود اون رو هم امتحان کنید.
با تشکر

این نظر توسط مصطفی در تاریخ 1394/09/27 و 20:36 دقیقه ارسال شده است

برای xp کارمیکنه ؟
پاسخ : سلام
آره کار میکنه شکلک

این نظر توسط سید یوسف در تاریخ 1394/08/07 و 9:48 دقیقه ارسال شده است

سلام ، وقتی واردش می شم ارور میده ، پک اموزشی که گفتید دانلود کنم ، هیچ چیزی درباره این ننوشته بود ! لطفا هرچه زود تر بم بگین چی کار کنم !
پاسخ : سلام
نسخه دیگه ای در همین پست گذاشته شده میتونید اون رو هم امتحان کنید.
با تشکر

این نظر توسط سید یوسف در تاریخ 1394/08/05 و 14:25 دقیقه ارسال شده است

سلام ، وقتی وارد برنامه می شم ارور میده و وارد برنامه نمیشه ، اموزش کاملشم دانلود کردم ولی درباره این مطلب هیچی ننوشته بود ، توروخدا بم بگین چی کار کنم ؟ من خیلی دلم می خواد یه بار ماشین درست کنم ! فوره بم جواب بدین چه مدیر سایت یا افرا انلاین سایت باشند!
پاسخ : سلام
نسخه دیگه ای رو که گذاشتم امتحان کنید.
در پاسخ به سوال دومتون باید بگم که درست کردن ماشین به این سادگی ها نیست شما بیاد علاوه بر این نرم افزار به تری دی مکس و... نیز مسلط باشید ، این نرم افزار فقط برای ادیت ماشین ها و آبجکت هاست. شکلک
با تشکر

این نظر توسط سید یوسف در تاریخ 1394/08/05 و 14:25 دقیقه ارسال شده است

سلام ، وقتی وارد برنامه می شم ارور میده و وارد برنامه نمیشه ، اموزش کاملشم دانلود کردم ولی درباره این مطلب هیچی ننوشته بود ، توروخدا بم بگین چی کار کنم ؟ من خیلی دلم می خواد یه بار ماشین درست کنم ! فوره بم جواب بدین چه مدیر سایت یا افرا انلاین سایت باشند!

این نظر توسط amir در تاریخ 1394/06/31 و 15:37 دقیقه ارسال شده است

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1394/05/22 و 10:35 دقیقه ارسال شده است

اموزش زومدلر کجاست من گشتم نبود


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
سایت جی تی ای 98 در سال 1392 و با هدف فارسی سازی سری بازی های جی تی ای شکل گرفت و تا کنون کوشیده است تا بهترین مطالب را در اختیار ببینندگان قرار دهد. امید است که روزی این سایت بتواند همه‌ی نیازهای کاربران خویش را رفع کند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر به کدوم Gta برسیم؟
    Contact with Admin
    تماس با مدیر در تلگرام
    نرم افزار های مورد نیاز
    نرم افزار های مورد نیاز 
      دانلود نرم افزار کلو 4  img tool دانلود نرم افزار  GTA San Andreas Mega Money Hacker دانلود نرم افزار  GGMM دانلود نرم افزار  SparkIV 0.6.8 دانلود نرم افزار  txd workshop دانلود نرم افزار  map editor دانلود نرم افزار  Alci_s_SAAT_GUI_FrontEnd_1.0 دانلود نرم افزار  دانلود نرم افزار کلو 5  adf 2 mp3 دانلود نرم افزار  دانلود نرم افزار كرك شده zmodeler   نرم افزار آنلاین باز ی کردن جی تی ای 5  Skin Selector دانلود
    ما را دنبال کنید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 180
  • کل نظرات : 826
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 37310
  • آی پی امروز : 160
  • آی پی دیروز : 403
  • بازدید امروز : 662
  • باردید دیروز : 2,315
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 662
  • بازدید ماه : 47,776
  • بازدید سال : 295,516
  • بازدید کلی : 5,071,408